سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: بازی کردن با تیم بزرگی مثل استقلال تهران با مهره هایی که دارد آن هم در ورزشگاه آزادی کار بسیار سختی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، منصور ابراهیم زاده گفت: امیدواریم خبرنگاران چیزهایی که از زبان ما می شنوند را بنویسند، من در جلسه قهر نکردم فقط رفتم پیش شهبازی و برگشتم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران در خصوص بازی با استقلال اظهار داشت: بازی با استقلال دو زمینه بسیار مهم دارد. اول اینکه استقلال مهره هایی خوبی در دست دارد و با این مهره ها می تواند در هر شرایطی تأثیر گذار باشد و نتیجه را در هر شرایطی تغییر بدهد. دوم این که استقلال کادر فنی بسیار خوبی دارد، با  داشتن سرمربی خوبی مثل قلعه نویی که بهترین رزومه را در لیگ دارد بازی با این تیم دشوار است.

وی در خصوص مصدومان تیمش در بازی مقابل استقلال اظهار داشت: با نبودن 2 مهره ما مثل الکساندریان و نوری امیدواریم بازی خوبی را مقابل استقلال ارائه دهیم.

ابراهیم زاده خاطر نشان کرد: در بازی قبلی با از دست دادن 2 پنالتی بسیار متضرر شدیم اما در اين بازي نبايد کم کاری بازی پیش تکرار شود و بايد بتوانیم فوتبال خوبی را ارائه دهیم./مح
برچسب ها: زمینه ، کادر ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار