رئيس سبک شوکوکاي يونيون گفت: در مسابقات جهاني شيتوريو شوکوکاي يونيون با هدف تثبيت عنوان قهرماني خود پا به ميدان رقابتها مي گذاريم.

محمد متقيان نژاد در خصوص آمادگي تيم خود براي شرکت در مسابقات جهاني سبک شوکوکاي يونيون به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات جهاني شوکوکاي يونيون 7 و 8 آبان در وين پاييتخت کشور اتريش برگزار مي شود و ما نيز به منظور آمادگي تيم‌مان براي حضوري موفق در اين پيکارها، با 75 نفر از کاراته‌‌کاهاي برتر سبک، در اردوهاي آماده سازي درحال تمرين هستيم تا در نهايت از ميان اين تعداد 25 تا 30 نفر از اين ورزشکاران را به مسابقات اعزام کنيم.

رئيس سبک شوکوکاي يونيون تصريح کرد: از ميان اين ورزشکاران همگي به لحاظ آمادگي و فني بودن شايسته شرکت در مسابقات هستند فقط کساني را مي‌توانيم به همراه داشته باشيم که مشکلاتي همچون سربازي، مشکلات پاسپورت و برخي گرفتاري‌هاي اين چنيني نداشته باشند.
تصميم داريم حدودا يک ماه مانده به برگزاري مسابقات ترکيب اصلي تيم را از نفراتي که هيچ مشکلي براي حضور در مسابقات را ندارند، مشخص کنيم تا آن هنگام ورزشکاران فرصت دارند تا هم آمادگي بيشتري پيدا کنند و هم اگر مشکلاتي در خصوص خروج از کشور دارند را بر طرف کنند.

متقيان نژاد به حضور بانوان اين سبک در مسابقات جهاني اشاره کرد و گفت: قرار شده 5 نفر از بانوان برتر سبکمان در اين مسابقات شرکت کنند و از اين ميان يگانه چالاکي عضو تيم ملي کاراته بانوان است و رزيتا علي پور و نگين يوسفي نيز اردونشين هستند.
دو نفر ديگر نيز از برترينهاي بانوان سبکمان هستند که در رقابتهاي قهرماني کشور مشخص شدند.

وي در ادامه افزود: اين دوره دوازدهمين دوره از برگزاري اين رقابتهاست و ما تاکنون فقط 6 دوره از اين مسابقات را تجربه کرده‌ايم در آخرين حضور توانستيم قهرمان جهان شويم. اين بار نيز با هدف تثبيت عنوان قهرماني خود پا به ميدان رقابتها مي گذاريم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار