امام جمعه ايرانشهر گفت: فروش و مصرف موادمخدر سبب تباهي جوانان و نوجوانان و متلاشي كردن كانون گرم خانواده مي شود و بايد والدين از انحراف فرزندان و گرفتار شدن آنان در دام باندهاي قاچاق جلوگيري كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، مولوي عبدالصمد كريم زايي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ايرانشهر با اشاره به برپايي نمايشگاه كشفيات نيروي انتظامي ايرانشهر از تلاشهاي شبانه روزي ماموران جان بركف انتظامي تقدير كرد.

وي اظهار داشت: اين همه موادمخدر و سلاح از كجا مي آيد و چه كساني دست به چنين اقدامات ناشايستي مي زنند، بدون شك اگر والدين در تربيت فرزندانشان كوتاهي نكنند و از آنان غافل نشوند، اين معضلات و مشكلات دامنگير جامعه نمي شود.

امام جمعه اهل سنت ايرانشهر تصريح كرد: خانواده ها نبايد اجازه دهند فرزندانشان گرفتار باندهاي قاچاق شوند زيرا فروش و مصرف موادمخدر كانون گرم خانواده را از هم مي پاشاند و جامعه را به تباهي مي كشاند.

وي تاكيد كرد: والدين بايد در تربيت اسلامي فرزندانشان بيش از پيش كوشا باشند، وظيفه پدر و مادر فقط تهيه ماشين، پوشاك و تامين نيازهاي روزمره فرزندان نيست بلكه مهمتر از همه آموختن آداب اسلامي و علوم ديني به آنان است.

مولوي كريم زايي اظهار داشت: خدا را شاكريم در كشوري زندگي مي كنيم كه مدارس و حوزه هاي علميه آن احكام اسلامي، ديني و اخلاقي را به دانش آموزان مي آموزند.

وي خاطر نشان كرد: تمام ناهنجاريهايي كه در جامعه بوجود مي آيد و جوانان و نوجوانان به بيراهه كشيده مي شوند علتش عدم احساس مسووليت والدين در مقابل فرزاندنشان است./ز

برچسب ها: مواد ، مخدر ، عامل ، تباهی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.