مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا (ع) در لشکرگ هم اکنون 66 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

علی اصغر مونسان درگفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشريح اين خبر و در مورد وضعیت احداث مجموعه ورزشی امام رضا(ع) اظهار کرد: مجموعه ورزشی امام رضا (ع) در زمینی به مساحت 6985 متر مربع و زیربنای 556334 متر مربع  در حال اجرا است و یکی از بزرگترین پروژه های ورزشی فرهنگی در سطح تهران محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه کاربری مجموعه ورزشی امام رضا (ع) متنوع است و می‌تواند خدمات ورزشی، تفریحی و نیز تجاری مورد نیاز جامعه در سطح منطقه یک و محلات پیرامون خود را تأمین کند، گفت: این خدمات شامل استفاده افراد از سالن های ورزشی، فضاهای مطالعه، مراکز خرید و فضاهای فرهنگی و هنری خواهد بود.
 مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران خاطرنشان کرد: مهمترین مزیت پروژه، رفع نیاز و جبران کمبود فضاهای فرهنگی ورزشی در سطح منطقه است و با عنایت به قرارگیری آن ، منظر شهری زنده و پویایی را در محله موجب خواهد شد.
مونسان افزود: گروه های هدف بهره‌مند از پروژه شامل جوانان و نوجوانان برای استفاده از فضاهای ورزشی و خانواده‌ها و تمامی گروههای جامعه برای بهره‌مندی از فضاهای خدماتی، مراکز خرید و فضاهای ورزشی ، فرهنگی و هنری مجموعه است.
وی در ادامه عنوان کرد: این پروژه دارای کاربردهای اجتماعی همچون فعال‌سازی گروههای هدف و ایجاد نشاط اجتماعی در سطح منطقه و نیز هدایت افراد به سمت فعالیت‌های ورزشی و کاهش آسیبهای اجتماعی و نیز رفع نیازهای خدماتی خانواده در سطح محله خواهد بود.
مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران با بیان اینکه این پروژه با کاربری ورزشی ، فرهنگی ،  هنری و تجاری تاکنون 66درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: احداث یک سالن هزار و 200 نفره به این مجموعه نیز اضافه شده و به این دلیل بهره برداری از این مجموعه تا پایان سال صورت می گیرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار