پنجمين دوره ويژه برنامه‌های زير سايه خورشيدهمزمان با شهريورماه امسال، با حضور خادمان حرم مطهر رضوی در زنجان برگزار خواهدشد.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،مسئول روابط عمومی مسجد حسينيه اعظم زنجان با اشاره به  اين‌كه ويژه برنامه‌های «زير سايه خورشيد» طی چهار سال گذشته به همت آستان قدس رضوی در استان های مختلف به اجرا درآمده است، گفت: با توجه به اين‌كه اين مراسم معنوی در طول سالهای گذشته در زنجان نيز برگزار شده و مورد استقبال خيل كثيری از مردم دين‌دار قرار گرفته است، پنجمين دوره از اين مراسم معنوی نيز همزمان با دهه كرامت در زنجان برگزار خواهد شد.

شهامی افزود: در حال حاضر، 24 شهريورماه به عنوان زمان پيشنهادی حضور خادمان حرم مطهر رضوی در زنجان از سوی هيئت امنای مسجد حسينيه اعظم به آستان قدس رضوی اعلام شده و در صورت موافقت، پنجمين دوره ويژه برنامه‌های «زير سايه خورشيد» همزمان با 24 و 25 شهريورماه در زنجان اجرا می‌شود.

 وی با تأكيد بر اين‌كه چهار نفر از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در چهاريمن دوره اين مراسم در زنجان حضور يافتند، ابراز كرد: ديدار با خانواده شهدای استان، عيادت از بيماران بستری در بيمارستان ها، حضور در مدارس شهرستان زنجان و همچنين ديدار با نماينده ولی فقيه در استان، از جمله برنامه هايی بود كه در سال گذشته با حضور خادمان حرم امام رضا(ع) در زنجان به اجرا درآمد.

 

مسئول روابط عمومی مسجد حسينيه اعظم زنجان تصريح كرد: علاوه بر برگزاری برنامه اصلی «زير سايه خورشيد» در محل حسينيه اعظم زنجان، نمايندگان بارگاه مطهر رضوی، در يكی از شهرستان های ديگر زنجان نيز حضور خواهند داشت.

 

وی با اشاره به فضای معنوی ايجاد شده در ايام دهه كرامت در جای جای كشور،  خاطر نشان كرد: حضور خادمان حرم ملكوتی ثامن الحجج(ع) نه تنها بر معنويت اين فضا می افزايد، بلكه پيام آور مهر امام رضا(ع) در بين اقشار مختلف جامعه است./س


برچسب ها: برگزاری ، خورشید ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.