کمیته برگزاری رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی تاهیتی اعلام کرد که همه بلیت های دیدار نیمه نهایی و فینال جام جهانی فوتبال ساحلی به فروش رفته است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این کمیته اعلام کرد که در ماه گذشته بلیت های سه بازی رده بندی، نیمه نهایی و فینال رقابتها از طریق سایت فیفا به فروش رفته است. این در حالی است که در هفتمین جام جهانی فوتبال ساحلی، فروش همه بلیت ها برای فیفا یک موفقیت بزرگ حاصل می شود. پس از صدور بلیت ها، کسانی که می خواهند به تاهیتی بروند با همین بلیت ها می توانند بر اساس نوع روابط کشورشان با تاهیتی ویزای آن کشور را بدون هیچ مشکلی دریافت کنند. تاریخ بازیها روی بلیت ها اعلام شده و البته در سایت فیفا هم اعلام شده است که در آدرس www.fifa.com/tahiti2013  همه اطلاعات موجود است.

بر همین اساس موسیقی ویژه این جام جهانی آماده شده و روی سایت فیفا کلیپ آن موجود است. همچنین در صفحه ویژه سایت فیفا برای جام جهانی اطلاعات کاملی از کشور تاهیتی موجود است. نام کلیپ توئه پوپو انتخاب شده و توسط خواننده رسمی مسابقات ارائه شده است. سعی شده در این موزیک ویدیو هر آنچه که لازم است درباره تاهیتی و فوتبال ساحلی ارائه شود.تمام قومیت های حاضر در مجمع الجزایر تاهیتی اعم از موریا، بورا بورا، تاکاروا و راپا به صورت جداگانه ای در موزیک ویدیو آمده است. این موزیک ویدیو پیام مسابقات امسال را به همه جهانیان می رساند./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار