وزيربهداشت گفت: مشكلات نظام سلامت به خاطر عدم توليت در بخش سلامت است كه با راه اندازي يك بيمه واحد هم مشكلات بخش سلامت حل مي شود و هم ارتباطي كه ما پزشكان را به آن متهم كرده اند به حداقل مي رسد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل  دکتر قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت امروز 2 شهریور در مراسم افتتاح اتاق های عمل چشم بیمارستان طرفه  گفت: امیدوارم که در دوره وزارتم با کمک دوستانم در نظام پزشکی و انجمن ها همکاری خوبی را داشته باشیم و مشکلات بهداشت و درمان را حل کنیم. باید توجه داشت که اگر بین خودمان مشکلی وجود دارد آن را خارج از جامعه پزشکی قرار دهیم و نگاهی کلان داشته باشیم.

وی ادامه داد: دلیل این همه مشکلات  عدم تولیت در بخش سلامت است و مربوط به شخص و یا گروه خاصی نیست در واقع  واقعیت این است که سهم سلامت به درستی تعریف نشده است و افراد در بخش فرابخشی به وظیفه خود عمل نکرده اند ،بنابراین باید به سمتی حرکت کنیم که در جهت احقاق حق سلامت از طرف دولت، مجلس گشایشی ایجاد شود.

وزیر بهداشت افزود: سنگ بنای ما حمایت است و حمایت یعنی بیمه و مردم باید بیمه ای داشته باشند که ارتباط بین پزشک و بیمار به ارتباطی كه ما به آن متهم شده ايم را به حداقل برساند./ح
برچسب ها: بیمه ، سلامت ، وزیربهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار