نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه وضعيت اشتغالزايي در كشور بحراني است افزود: كار و اشتغال در زمان فعلي نياز به تحول بنيادين دارد كه بايد با برنامه ريزي دقيق و مديريت منسجم متحول شود.

غلامرضا تاجگردون در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج با اشاره به اينكه اشتغالزايي در كشور چالش منفي دارد افزود: سال گذشته 600 هزار فرصت شغل ايجاد شد در حالي بكارگيري افراد جوياي كار بصورت عملي با آمار اعلام شده هم خواني ندارد.
وي تامين نقدينگي بخش هاي مختلف اقتصادي را ضروري ذكر كرد و افزود: بررسي مشكلات واحدهاي صنعتي، تامين نقدينگي و سرمايه در گردش يكي از مشكلات جدي واحدهاي توليدي در بخش صنعت است.
تاجگردون اظهار كرد: ثابت نگه داشتن نرخ بيكاري، افزايش توليد و حفظ اشتغال از مهمترين دغدغه هاي مسوولان كشوري است.
نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي افزود: افزايش هزينه هاي تمام شده توليد، مشكلات جدي براي توليدكنندگان صنعتي ايجاد كرده است.
تاجگردون ابراز كرد: با توجه به تحريم هاي اعمال شده توليدكنندگان به دليل نوسانات قيمت ارز با مشكل تامين قطعات ماشين آلات صنعتي نياز مواجه اند كه اين عوامل در چند سال اخير در ميزان كاهش توليدات و بازدهي اين قشر موثر بوده است.
وي اظهار اميدواري كرد كه در صورت تامين ارز مرجع و مبادلاتي از سوي دولت جديد، بخشي از مشكلات توليدكنندگان بخش صنعت برطرف شود./ب
برچسب ها: اشتغال ، دولت ، تحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.