سرپرست تیم فوتبال راه آهن سورینت گفت: شرایطی که برای تیم استقلال ایجاد شده برای تیم ما هم بعد از بازی با این تیم به وجود می آید، بر این اساس ما اجازه تعویق این بازی را نمی دهیم.

 رستم زندی سرپرست تیم فوتبال راه آهن سورینت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: استقلالی ها بعد از بازی
 با بوریرام تایلند چهار شب استراحت می کنند و اینکه ما با استقلال روز دوشنبه بازی کنیم در آن صورت روز جمعه هم باید به میدان برویم و همانند آبی پوشان چهار روز فرصت داشته بر این اساس ما هم شرایط یکسانی با استقلالی ها داریم.

زندی در ادامه بیان داشت: سازمان لیگ برنامه ای برای تغییر زمان بازی تیم ما مقابل استقلال ارائه نکرده است بر این اساس این بازی در زمان مقرر انجام می شود.

وی درباره ارزیابی اش از بازی تیم راه آهن مقابل استقلال گفت: تیم ما از شرایط خوبی  برخوردار است و آماده بازی با تیم فوتبال استقلال هستیم همان طور که نفت تهران، پرسپولیس را شکست داد ما هم توانایی شکست دادن استقلال را در آزادی داریم.

وی درباره میزبانی تیم های راه آهن و نفت تهران در ورزشگاه  تختی تهران گفت: شرایط میزبانی باید برای همه تیم ها فراهم باشد که سازمان لیگ این شرایط را ایجاد کرده است اگر ما از میزبانی مان نتوانیم استفاده کنیم آن وقت رقابت ما با تیم های دیگر معنایی ندارد./آق


برچسب ها: سرپرست ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار