گروههای مهندسی پزشکی، فناوری شبکه و مهندسی سیستم و مکاترونیک به گروههای آموزشی این دانشکده پس از طی مراحل اداری، اضافه می شوند.

 دکتر مهدی فکور، معاون‌علمي دانشکده علوم و فنون نوين دانشگاه تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از طی مراحل اداری لازم و تصویب در شورای مربوطه، گروه های مهندسی پزشکی،فناوری شبکه و مهندسی سیستم و مکاترونیک به گروه های آموزشی این دانشکده اضافه می شوند.

معاون علمی دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران درباره به روز بودن جزوات اساتید گفت: از اساتید برنامه ها، مراجع و مقالاتی که قرار است از آنها برای تدریس استفاده کنند، را جویا می شویم، دانشکده از افراد جوان بهره می برد که پژوهش های آنان به ۵ سال اخیر بر می گردد و تمام جزوات به روز بوده و ماهیت این‌دانشکده اجازه استفاده از منابع قدیمی را نمی دهد،در کنار آن با توجه به اهداف تعریف شده برای دانشکده‌اساتید  باید با صنعت در ارتباط باشند.

عضو هیئت علمی گروه هوافضا با اشاره به تدوین رشته های جدید اظهار داشت:با توجه به ماموریت دانشکده در توسعه علوم و فناوری های نوین بین رشته ای، برخی رشته ها و گرایش های جدید با ماهیت بین رشته ای، تدوین و به شورای برنامه ریزی دانشگاه تهران ارسال شده است، در حال حاضر نیز سیلابس دروس چند رشته را مرور  و به روز کرده ایم.

 معاون آموزشی دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران با اشاره به پذیرش دانشجو اظهار داشت: در مهر ۸۹ برای نخستين بار از طریق استعداد درخشان اقدام به پذیرش دانشجو کردیم كه فارغ التحصیلان آن دوره در حال حاضر در دوره دکتری مشغول به تحصیل یا در مراکز پیشرفته صنعتی کشور به عنوان پژوهشگر مشغول به کار هستند كه پایان نامه های تعریف شده در این دانشکده با رویکرد حل مسائل جامعه و صنعت است.

فکور در خصوص جذب دانشجویان استعدادهای درخشان تصریح کرد: دانشکده در جذب دانشجو از طریق استعداد درخشان طبق قوانین وزارت علوم اقدام به پذیرش دانشجویان می کند، انجام تحقیقات کاربردی در کنار معدل و سوابق خوب آموزشی ملاک پذیرش دانشجو در این دانشکده است. /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار