قائم مقام وزیر و راه و شهرسازی در استان بوشهر گفت: در هفته دولت امسال هفت پروژه با اعتباری بالغ بر 519 میلیارد و 400 میلیون ریال در سطح استان بوشهر افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علیرضا صفایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال هفت پروژه با اعتباری بالغ بر 519 میلیارد و 400 میلیون ریال توسط اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر افتتاح می‏‌شود، گفت: این طرح‌ها شامل چهار پروژه مربوط به راه شامل  احداث راه روستایی علی آباد ـ جائینک، محور ساحلی بوشهر ـ بندر ریگ  ـ گناوه، روکش آسفالت دیلم ـ بهبهان، روکش آسفالت گناوه ـ دیلم ، و کلنگ زنی بهسازی و تعریض محور کاکی ـ بادوله است.

وی بیان کرد: همچنین این طرح‌ها شامل چهار پروژه در بخش شهرسازی شامل بهره‌برداری از ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر ـ بهره‌برداری از ساختمان کانون پرورشی فکری و کودکان و نوجوانان بخش نخل تقی شهرستان عسلویه است.

این مقام مسئول با اشاره به خدمات دولت‌ در راستای محرومیت‌زدایی و عمران و آبادی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، اذعان کرد: اجرای پروژه‌های راه‌سازی در مناطق مختلف در نقاط محروم و روستاها یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت است که امیدواریم بتوانیم خدمات ارزنده‌ای در این راستا به مردم خوب و ولایتمدار استان بوشهر ارائه دهیم.

صفایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا ارائه خدمات به مردم تسریع یابد و هر ساله در این هفته مهم و ارزشمند، پروژه‏‌های زیادی در شهرستان، استان و کل کشور در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به ملت غیور ایران به بهره‏‌برداری می‏‌رسد./ج1

برچسب ها: بوشهر ، علی آباد ، باهنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.