مسئول کارگروه فرهنگی چهاردهمین اجلاس سراسری سازمان بسیج اساتید کشور گفت: درمدت چهار روز اجلاس سازمان بسیج اساتید کشور در مشهد، 50 عنوان برنامه فرهنگی و تفریحی برای سه هزار نفر خانواده شرکت کننده در نظر گرفته شده بود.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حسین امیدیان در گفتگويي افزود: در حاشیه اجلاس بسیج اساتید که با عنوان" تحول در علوم انسانی و تمدن نوین اسلامی" برگزار شد، برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی برای هزار استاد بسیجی شرکت کننده و دوهزار نفر از اعضای خانواده های این افراد به انجام رسید.

وی با بیان این که محورهای اصلی اجلاس در قالب هشت کارگاه آموزشی برای کارکردهای تخصصی هر رشته شامل: روان شناسی ، زبان شناسی ، حقوق ، علوم سیاسی ، جنگ نرم و ...ارائه شد اظهار داشت: برنامه های عمومی اجلاس نیز که در قالب موضوعات اخلاقی و معنوی و برنامه های تفریحی برای اعضای شرکت کننده در نظر گرفته شده بود.

به گفته وی این برنامه ها شامل: تور گردشگری بازدید از اماکنی نظیر امام زادگان یاسر و ناصر، آرامگاه فردوسی، هارونیه، فرهنگسرای زیارت و شهدای گمنام کوهسنگی بوده و 10 عنوان سخنرانی اخلاقی در حرم رضوی به همره چندین بازدید از رواق ها و صحن های مختلف حرم در کنار مسابقات تربیتی و برنامه های ویژه کودکان در بخش کبوترانه حرم و بردن شرکت کنندگان به فرهنگسرای زیارت و استفاده از برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی آنجا از جمله این موارد به شمار می رفت .

چهاردهمین همایش سراسری اساتید بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی سراسر کشور با شعار تحول در علوم انسانی مبنای ایجاد تمدن اسلامی، روزهای 28 تا 31 مرداد ماه جاری در جوار بارگاه منور رضوی برگزار شد/س

 

برچسب ها: بسیج ، اساتید ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.