بخشي با عنوان "حماسه اقتصادي و دولت يازدهم" در سايت شبكه راديويي تهران راه اندازي شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ شبكه راديويي تهران، در راستاي تحقق بيانات مقام معظم رهبري و شعار سال، با راه اندازي بخشي با عنوان "حماسه اقتصادي و دولت يازدهم" در سايت خود آخرين اخبار، سياست ها، برنامه ها و مصوبات، حوزه اقتصادي دولت يازدهم را در اختيار علاقه مندان قرار مي دهد.

در اين بخش برنامه هاي شبكه راديويي تهران با مضامين اقتصاد و دولت يازدهم بارگذاري مي شود و قابل دسترسي همگان است. اين سايت با هدف پاسخ به پرسش هاي اساسي زير و سوالهاي مشابه ديگر كه در زمينه هاي اقتصادي مطرح مي شود از شنوندگان برنامه هاي اقتصادي راديو و بازديدكننده هاي سايت دعوت به پاسخگويي مي كند.

1-  نقشه علمي، منسجم و استراتژيك شما براي هدايت اقتصاد كلان از طريق سياستگذاري در دولت يازدهم چيست؟

2- به نظر شما افتادن سايه سياست بر اقتصاد و سياسي كاري برخي از اقتصاد دانان و دولتمردان، چه تاثيري در روند رو به رشد اقتصاد كشور دارد؟

3-  براي مواردي همچون بالا بودن نسبت مصرف به توليد، وجود رانت هاي متعدد اقتصادي و وجود نقدينگي غير مولد، چه پيشنهاداتي داريد؟

علاقه مندان با ارسال پيام كوتاه به شماره 30000955 يا با مراجعه به نشاني الكترونيك radiotehran@irib.ir مي‌توانند ايده ها، طرح ها، انتقادها و پيشنهادهاي خود را مطرح كنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار