مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 12 ، از برپایی بازارچه خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار در این منطقه خبر داد.

زهره جلال زاده آذر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بازارچه خود اشتغالی زنان  سرپرست خانوار، بانوان بد سرپرست و بی سرپرست در محله 17 شهریور منطقه 12 در دست بهره برداری است.

وی با بیان این توضیحات بیشتر افزود: این بازارچه به منظور اشتغالزایی شهروندان به ویژه زنان سرپرست خانوار بانوان بد سرپرست و بی سرپرست در پیاده راه 17 شهریور برپا شده است.
جلال زاده با اشاره به نحوه  ی اجرای این طرح گفت: در این بازارچه دو غرفه ویژه بانوان بد سرپرست و بی سرپرست برای به نمایش گذاشتن محصولات خود تحویل آنها داده شده است.

 وی ادامه داد: این بازارچه با مشارکت و نظارت هیات اجرایی متشکل از شهردار تهران ، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهر تهران و معاونت امور اجتماعی شهرداری منطقه 12 از روز پنج شنبه  24 مرداد ماه سال 92 آغاز به کار کرده است

جلال زاده با اشاره به این طرح افزود:  با تکمیل و بهره برداری پیاده راه 17 شهریور، این پیاده راه به منظور اشتغال زایی شهروندان تحویل اداره امور بانوان داده شد و زمینه برای اشتغال زایی مهیا خواهد شد.

 جلال زاده با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: در این راستا بانوان بد سرپرست ، بی سرپرست و شهروندانی که شرایط مشارکت در بازارچه خود اشتغالی پیاده راه 17 شهریور  را دارند جهت ارائه محصولات خود می توانند غرفه های خود اشتغالی را از اداره امور بانوان شهرداری منطقه 12 تحویل بگیرند.

 وی اشاره کرد: صاحبان  مغازه های واقع در پیاده راه  17 شهریور با ارائه محصولات خود و با تحویل غرفه های خود اشتغالی می توانند در این باراچه مشارکت داشته باشند

جلال زاده در پایان افزود: در حال حاضر بازارچه خود اشتغالی 17 شهریور در فاز اول قرار دارد و در تلاشیم این بازارچه را وسعت دهیم./
برچسب ها: بازارچه ، خود ، اشتغالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار