مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از افتتاح بخش اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) این شهرستان در صبح روز پنجم شهریور ماه خبر داد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا؛ فرشید بهشتی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر اظهار داشت: بخش اورژانس جدید بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی در همین خصوص اضافه کرد: بعد از برگزاری مراسم افتتاح این بخش، مراجعه‌کنندگان به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر، به ساختمان جدید اورژانس این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از مساحت این بخش از بیمارستان ولیعصر(عج) این شهرستان گفت و افزود: اورژانس جدید این بیمارستان یکهزار و100 متر زیربنا داشته و با اعتباری معادل 600 میلیون تومان تامین اعتبار ساخته شده است.

وی از امکانات جدید بخش اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر گفت:  اورژانس جدید بیمارستان ولیعصر علاوه بر بخش‌های بستری موقت بیماران؛ اتاق عمل سرپایی، داروخانه، اتاق‌های تزریقات خواهران و برادران ، بخش سوختگی و رادیولوژی را نیز در خود گنجانده است.

بهشتی افزود: 17 تخت برای  بستری موقت نیز در اورژانس قرار داده شده که 12 تخت ویژه آقایان و پنج تخت آن ویژه خانم‌ها است.

وی اضافه کرد: تاریخ دقیق افتتاح آن پنجم شهریور و در هفته دولت با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان خرمشهر و رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان  و تنی چند از مسئولین صورت می گیرد./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار