معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی از برگزاری دومین جشنواره قرآن و اذان، سرود و ورزش یادواره پیامبر اعظم(ص) با شرکت بیش از 13 هزار و 800 نفر از خانواده های تحت حمایت این نهاد خبر داد.

اکبر میرشکار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این که اولین دوره جشنواره های فرهنگی و تربیتی در سال گذشته با عنوان یادواره امام هادی برگزار شد و مورد استقبال قرار گرفت افزود: دومین جشنواره قرآنی و اذان و سرود و ورزشی یادواره پیامبر اعظم با شرکت بیش از 13 هزار و 800 نفر از دانش آموزان دختر و پسر ، مادران خانواده و دختران بازمانده از تحصیل تحت حمایت این نهاد با حضور و مشارکت اعضای خانواده به صورت مشترک برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: مرحله شهرستانی این جشنواره سال گذشته با حضور 35 هزار نفر مربوط به کانون های دائم، کانون های جوانان پیرو ولایت و خانواده های تحت حمایت برگزار شد.

وی در ادامه بیان داشت: مرحله استانی جشنواره تیر و مرداد ماه امسال برگزار شد  و نفرات برتر به مسابقات منطقه ای راه پیدا کردند که در 1 اردوگاه کشوری با حضور بیش از 3 هزار و 500 نفر از 2 تا 12 شهریور سال جاری برگزار خواهد شد.

معاون امور فرهنگی از اعزام نفرات برتر مرحله منطقه ای به کشوری و برگزاری جشنواره در رده کشوری خبر داد و یادآور شد: مسابقات در رشته های قرآنی، ترتیل، حفظ، قرائت و صوت، اذان ، سرود و ورزشی در رشته های تنیس ، فوتسال و والیبال برگزار می شود که مسابقات قرآن در پایه های ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان و خانواده هاست.

وی با اشاره به اردوگاه های میزبان برای برگزاری این جشنواره تصریح کرد: اردوگاه های استان مشهد، فارس، گیلان، مازندران، همدان ، خراسان جنوبی، اصفهان، بوشهر، البرز، کرمانشاه میزبان برگزاری این جشنواره هستند که مسابقات در تمامی این استان ها به صورت کشوری و همزمان برگزار می شود./

برچسب ها: جشنواره ، پیامبر ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار