بیست و پنجمین نشست سراسری جنبش عدالت‌خواه دانشجویی با حضور 200 خواهر و برادر از تشکل‌های عدالت‌خواه دانشجویی کشور در دانشگاه قم آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، دبیر جنبش عدالت‌خواه دانشجویی امروز در قم با اشاره به اهداف این جنبش اظهار کرد: جنبش عدالت‌خواه دانشجویی دو هدف عمده آموزشی و تشکیلاتی را در تمام دانشگاه‌های کشور دنبال می‌کند.

مهدی خوجگی با اشاره به بحث آموزش افزود: اولویت اصلی در موضوع آموزش آشنایی با مبانی اسلام و انقلاب اسلامی است.

دبیر جنبش عدالت‌خواه دانشجویی با مطرح کردن هدف دوم ادامه داد: در مبحث تشکیلاتی تقویت بنیه تشکیلات و محقق ساختن اعزام‌ها و همچنین رسیدن به اهداف تشکل‌های دانشجویی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه این جنبش به مدت یک هفته با حضور 200 نفر از دانشجویان خواهر و برادر از تشکل‌های عدالت‌خواه دانشجویی سراسر کشور برگزار می‌شود، تاکید کرد: تاکنون بیش از 15 تشکل دانشجویی از سراسر کشور در این نشست حضور پیدا کرده‌اند.

خوجگی با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین نشست سراسری جنبش عدالت‌خواه در دانشگاه قم تصریح کرد: در این یک هفته از اساتید بزرگواری همچون بهجت‌افراز، عباس سلیمی نمین، وحید جلیلی، سید علی موسوی، مسئول حوزه نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه قم و سایر ارگان‌ها و نهادهای ذی‌ربط دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: همچنین در خلال این نشست سراسری دانشجویان با آیات عظام و علمای قم از جمله آیت‌الله نوری همدانی دیدار خواهند کرد./ج1

برچسب ها: عدالت ، تشکل ، جنبش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.