دبیر جشنواره محیط زیست در آموزه‌های رضوی قم گفت: فراخوان ارسال آثار جشنواره آغاز شده و آخرین مهلت ارسال آثار بیستم شهریور ماه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد بحری با تاکید بر آغاز فراخوان دومین جشنواره رضوی بیان کرد: این جشنواره با برگزاری مسابقات فرهنگی هنری مختلفی در سراسر کشور برگزار می شود که آثار مناطق گوناگون به داروی گذاشته می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: این مسابقات در 2 محور اصلی و فرعی در مناطق سه گانه کشور برگزار می‌شود که در منطقه یک کشور شامل هفت استان تهران، قم، البرز، مرکزی، گیلان و مازندران آثار به بررسی و داوری می‌پردازد.

دبیر جشنواره محیط زیست در آموزه‌های رضوی قم افزود: این جشنواره برای دومین سال فعایت خود، به میزبانی استان البرز و شهر کرج روز بیست و چهارم شهریورماه با حضور آثار گزینش شده ارسالی به دبیرخانه جشنواره برگزار می‌شود.

بحری تصریح کرد: آثار در سه بخش عکس، فیلم (اصلی) و وبلاگ (فرعی) با موضوعات متنوعی در 2 گروه شامل طبیعت، حیات وحش، مناظر طبیعی در گروه اول، و آلودگی‌ها، محیط انسانی، محیط زیست در گروه دوم داوری می‌شود.

وی ادامه داد: کلیه علاقمندان از هنرمندان آزاد گرفته تا طلاب و دانشجویان یا کارمندان، کارشناسان و محیط بانان سازمان محیط زیست می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند و آثار خود را به دبیرخانه استان ارسال کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا روز بیستم شهریورماه سال جاری به آدرس اداره کل حفاظت از محیط زیست استان قم ارسال کرده و درصورت نیاز به اطلاعات فنی برای ساخت آثار خود با شماره 32602980 با پیش شماره 025 تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند؛ همچنین می‌توانند با تکمیل برگه شرکت در مسابقه آثار خود را به آدرس qom.doe.ir ارسال کنند./س

برچسب ها: قم ، جشن ، واره ، محیط ، زیست ، آموزه ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.