استاندار قم با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت اعلام کرد: هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی و فرصت گرانبهایی برای انعکاس خدمات و ثمرات خدمتگزاران مردم در دولت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در پیام کرم‌رضا پیریایی آمده است: هفته دولت، یادآور عروج ملکوتی دو معلم بزرگ عمل و دو آموزگار وارسته، شهیدان رجایی و باهنر است. دو چهره مومن و انقلابی و دو خادم شایسته ملت که انسانیت، خلوص و زندگی و شهادتشان، الگو و درس‌آموز بود.

در ادامه این پیام آمده است: هفته دولت، پاسداشت حماسه آفرینی دلاور مردانی است که با ایثار و گذشت و خدمت صادقانه به ملت، برگ زرینی در دفتر افتخارات این سرزمین مقدس به یادگار گذاشتند. یادآور خاطرات شهدای گرانقدری است که با ایثار جان خویش در راه خدمتگزاری به مردم و محرومان و مستضعفان، نام نیک و جاودانی را به یادگار گذاشتند. هفته دولت تجلی خدمت و فداکاری فرزندان خدوم و پاک نهاد انقلاب اسلامی و یادآور لحظات و روزهای پرشور و شوق خدمتگزاری است.

در این پیام تصریح شده است: هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی و فرصت گرانبهایی برای انعکاس خدمات و ثمرات خدمتگزاران مردم در دولت و دستاوردهای ارزنده نظام در عرصه های گوناگون است چرا که جامعه مطلوب، جامعه‌ای است که دولتمردانش با مردم یک‌دل و هم‌دل و هم‌نوا، در راه رسیدن به کرامت انسانی و استقلال همه جانبه تلاش می‌کنند.

در این پیام افزوده شده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر فرا‌رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت‌مردان و کارمندان خدوم و متعهد، به ویژه کارکنان و کارگزاران دولت در استان قم تبریک عرض کرده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مد‌ظله العالی) و ادامه راه شهدای دولت در نیل به پیشرفت و سرافرازی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم./س

برچسب ها: قم ، هفته ، دولت ، نماد ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.