سرپرست هیئت کشتی استان سمنان گفت: مسابقات کشتی اوپن کشوری، هفتم شهریور ماه امسال با حضور تیم‏های مختلف در سمنان برگزار می‏شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، داوود سعدی امروز در استان سمنان اظهار کرد: بر اساس بخش‏نامه‏ای که در باب مقررات مسابقات اوپن به استان‏ها ارسال شده است و با رایزنی‏های قبلی صورت گرفته، این دوره از رقابت‏ها در سمنان برگزار می‏شود.

وی تصریح کرد: رقابت‏های کشتی اوپن کشوری با شرکت تیم‏های کشتی بزرگ‏سالان از سراسر کشور و اقصی نقاط ایران اسلامی هم‏زمان با هفتم شهریور ماه امسال در سمنان برگزار خواهد شد.

سرپرست هیئت کشتی استان سمنان افزود: این پیکارها در سالن الغدیر سمنان برگزار می‏شود و کشتی‏گیران استان‏های مختلف کشور در آن به پیکار می‏پردازند.

سعدی ادامه داد: بر اساس بخش‏نامه مقررات مسابقات اوپن کشوری که به سمنان رسیده است، حداقل سن کشتی‏گیران برای حضور در این دوره از رقابت‏ها باید 18 سال باشد و بدین ترتیب، متولدان سال 1374 به بعد می‏توانند در این مسابقات با هم مصاف دهند.

وی بیان کرد: این مسابقات طبق برنامه‏ریزی‏های انجام شده، با شرایط جدول تک حذفی انجام می‏شود.

سرپرست هیئت کشتی استان سمنان گفت: با توجه به اینکه ضوابط داوری حاکم بر رقابت‏های عمومی کشتی آزاد بزرگ‏سالان مطابق آخرین تغییرات اعلامی فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) برگزار می‏شود، باید در نظر داشت که کلیه داوران موظف هستند نسبت به رعایت این قوانین در روند برگزاری مسابقات اقدام کنند.

سعدی افزود: در این دوره از رقابت‏های کشتی ایران که بدون شک با حضور تیم‏های مختلف از استان‏ها، از کیفیت فوق‏العاده و حساسیت ویژه‏ای برخوردار خواهد بود، نفرات اول تا چهارم هر وزن، مجاز به شرکت در مسابقات انتخابی مرحله اول تیم ملی در سال آینده خواهند بود و این خود به اهمیت رقابت‏ها می‏افزاید.

شایان ذکر است؛ این مسابقات با دو کیلوگرم ارفاق وزن اعلام شده و نفرات هر وزن مجوز حضور در جام جهان پهلوان تختی را کسب می‏کنند.

انتظار می‏رود با همکاری و همیاری مسئولان استان سمنان و همدلی و صمیمیت پیشکسوتان، دیار قومس میزبان شایسته‏ای در این رقابت‏ها باشد.

هیئت کشتی استان سمنان همچنین از کلیه اقشار مختلف مردم ورزش‏دوست و علاقه‏مندان سمنان و استان سمنان این رشته پهلوان پرور دعوت به عمل آورده است تا در روز هفتم شهریور ماه در سالن ورزشی الغدیر سمنان نسبت به تشویق قهرمانان و نام‏داران ورزش کشتی استان سمنان و کشور حضوری فعال داشته باشند./ج1

برچسب ها: سمنان ، کشتی ، اقشار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.