رودهن/

توسعه زیر ساخت ‏های شهرک ‏های صنعتی زمینه ‏ساز فعالیت صنعت ‏گران و افزایش اشتغال

معاون برنامه‏ ریزی و اداری ـ مالی فرماندار دماوند گفت: توسعه زیر ساخت‏ های شهرک ‏های صنعتی زمینه‏ ساز فعالیت صنعت ‏گران و افزایش اشتغال در منطقه است.

علی علی ‏محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: یکی از دغدغه ‏های مدیران شهرستان، بهبود وضعیت صنایع و صنعتگران منطقه است که با راه‏ اندازی شهرک صنعتی صالح ‌آباد (وادان) گامی در این جهت برداشته شود.

وی ادامه داد: با تحقق این مهم، زمینه فعالیت هر چه بیشتر و آسان‏ تر برای صنعت‏ گران منطقه و صنعت‏ گران سایر مناطق فراهم شده است.

علی‏ محمدی با اشاره به عمده صادرات غیر نفتی شهرستان دماوند افزود: در صنایع دارویی، لوازم خانگی، محصولات غذایی و کشاورزی پیشرفت‏ های خوبی داشته ‏ایم و محصولات سیب‌ زمینی و سیب درختی دماوند که در سطح بین ‏المللی دارای رتبه هستند، مهم‏ ترین محصولات صادراتی شهرستان دماوند را تشکیل می ‏دهند.

معاون برنامه ‏ریزی و اداری ـ مالی فرماندار دماوند تصریح کرد: مجموعه مدیریتی شهرستان دماوند در نظر دارد سایر صنایعی که شهرستان در آنها از مزیت نسبی و طبیعی برخوردار است را رشد داده و گسترش دهد.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه ‏های عرضه محصولات باید فرصتی برای ارائه توانمندی ‏ها و قابلیت‏ های صادراتی منطقه باشد.

علی ‏محمدی اضافه کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی ‏های شهرستان و شناساندن محصولات صادراتی صنوف لوستر، مبلمان و دکوراسیون برپا شده است.

معاون برنامه ‏ریزی و اداری ـ مالی فرماندار دماوند تصریح کرد: امروز صادرات غیر نفتی به عنوان یکی از راهکارهای کاستن از وابستگی به نفت مدّنظر است و به همین دلیل در تلاش هستیم تا به تقویت صنعتگران و تولید کنندگان صنایع داخلی بپردازیم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه فضایی را برای عرضه بهتر و مناسب‏تر محصولات توسط فعالان و تولید کنندگان فعال در این حوزه فراهم می ‏کند تا با استفاده از آن، بازاریابی بهتری برای تولیدات خود داشته باشند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.