دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان در طرابلس، با اشاره به اینکه این کشور هزینه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را پرداخت می کند، تاکید کرد هدف از انفجارهای امروز تفرقه افکنی در بین مردم لبنان است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ بلال شعبان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المنار، درباره انفجارهای طرابلس گفت: هدف از این انفجارها تفرقه افکنی در بین مردم لبنان و به راه انداختن درگیری داخلی بین لبنانی هاست. 

شعبان افزود: سازمان های امنیتی لبنان باید عاملان این جنایت ها را شناسایی و مجازات کنند. بدون شک این جنایت برنامه ریزی شده است. ما باید منطقی عمل کنیم و در مسیری که تفرقه انگیزان می خواهند حرکت نکنیم. 

وی با اشاره به انفجار قبلی در منطقه الرویس حومه جنوبی بیروت خاطر نشان کرد: عاملان این انفجارها می خواهند بین مردم لبنان فتنه ایجاد کنند. اما ما باید فرصت فتنه انگیزی را از آنها بگیریم. 

باید سخنان و تبلیغات تحریک آمیز و نفرت آفرین در لبنان متوقف شود. گروه های مختلف لبنانی باید برای دستیابی به توافق در مورد تشکیل دولت جدید و اتخاذ تدابیر امنیتی به توافق برسند. لبنان هزینه مقاومت خود در برابر دشمن صهیونیستی را پرداخت می کند. همزیستی در لبنان باید حفظ شود. 
برچسب ها: لبنان ، انفجار ، تفرقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار