پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در ایران و حتی خارج از کشور طرفداران و دوستداران خودش را دارد اما حضور گسترده بیش از 600 بازیکن و 30 مربی در مدارس فوتبال پرسپولیس در اصفهان نوید روزهای خوبی را می‌دهد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رحیم یوسفی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس که به همراه قائم مقام، مربیان و مسئولان باشگاه جهت بازدید از مدرسه فوتبال پرسپولیس به اصفهان سفر کرده بود، گفت: پیش از این با استیلی رئیس آکادمی پرسپولیس به شهرستان‌ها رفته بودیم و امکانات مدارس فوتبال پرسپولیس را در آنجا مورد بازدید قرار داده بودیم اما امکانات و تجهیزات اصفهان بهتر و اصولی‌تر دنبال می‌شود. زمین، توپ و امکانات در سطح بالایی بود و از نظر کاری، این گروه خیلی بهتر کار می‌کردند و پشتکار آنها همدلی و حمایت بالا و بهره از متخصصان این کار بود.

وی در خصوص کادر فنی و عملکرد بازیکنان افزود: بچه‌ها کاملا مشتاق و آشنایی خوبی با توپ داشتند و کسانی که آموزش می‌داند از جمله کسانی بودند که قبلا بازیکن بوده و با توجه به حضور آقای بنده‌کریم، موسس این مدارس که از نظر معلومات و کارکرد بسیار مفید و مقید است، آینده خوبی را رقم خواهند زد.

یوسفی تصریح کرد: پرسپولیس در جای جای ایران و حتی خارج از کشور طرفداران و دوستداران خودش را دارد اما حضور گسترده بیش از 600 بازیکن و 30 مربی در مدارس فوتبال پرسپولیس در اصفهان و فعالیت علمی و عملی این گروه که با جان و دل کار می‌کنند نوید روزهای خوبی را برای این استعدادها در پی خواهد داشت. هدف این گروه خواستن است و آنها فعل خواستن را با پشتکاری‌شان صرف کردند و راهشان را به سوی هدفی مشخص ادامه می‌دهند.

هافبک اسبق سرخپوشان خاطرنشان کرد: مدرسه فوتبال پرسپولیس در اصفهان در شأن نام پرسپولیس بزرگ است و ما تلاش می‌کنیم با تعاملات لازم برای بازی تیم‌های پایه پرسپولیس با مدارس فوتبال در سراسر کشور، بازیکنان مستعد را شناسایی و آنها را به کلاس‌ها و دوره‌های داخلی و برون مرزی هدایت کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار