"دومينيك تورتو" و گروه حرفه‌اي تبهكارش دست از تبهكاري كشيده و در جاهاي مختلف دنيا زندگي‌ مي‌كنند.


سريع و خشمگين 6

فيلمنامه نويس: كريس مورگان
كارگردان: جاستين لين
تهيه كننده: نيل اچ.مورتيز
تدوين: كريستين واگنر
مدير فيلم‌برداري: استفن اف. ويندون
موسيقي: لوكاس ويدال" 
بازيگران: وين ديزل، پل واكر، دواين جانسون، مايكل رودريگرز
ژانر: تريلر/ حادثه‌اي/ جنايي
محصول 2013، آمريكا و انگلستان،‌130 دقيقه
بودجه: 160 ميليون
درآمد فروش: 4.695 ميليون دلار
پخش از يونيورسال پيكچرز

خلاصه داستان: "دومينيك تورتو" و گروه حرفه‌اي تبهكارش دست از تبهكاري كشيده و در جاهاي مختلف دنيا زندگي‌ مي‌كنند. "دومينيك" با "النا"زندگي مي‌كند. "ميا"، خواهر او با "برايان اوكانر" و پسرش "جك" زندگي مي‌كند. "گيسل" و "هان" به هنگ‌ كنگ رفته‌اند. "رومن" و "تج" نيز زندگي تجملي دارند.

"لوك هابز"، مأمور سرويس امنيتي ديپلماتيك و همكارش "رايلي" در مورد نابودي كاروان نظامي روسي تحقيق مي‌كنند كه توسط يك سرباز سابق نيروي ويژه بريتانيا به نام "اوون شاو" و گروهش اتفاق افتاده است.

"هابز" دومينيك" را تعقيب مي‌كند و او را متقاعد مي كند تا در دستگيري "شاو" به او كمك كند.

"هابز"عكسي از "لتي"، دوست سابق "دومينيك" به "دومينيك" نشان مي‌دهد كه تصور مي‌شده چند سال پيش كشته شده است. "دومينيك" گروه را جمع مي‌كند و قبول مي‌كند تا در ازاي بخشيده شدن براي كارهاي گذشته‌شان با "هابز" همكاري كند. "ميا"،‌ "النا" و "جك" هم پيش هم مي‌مانند.

گروه به لندن سفر مي‌كنند و يكي از افراد "شاو" آنها را به سمت مخفيگاه "شاو" مي‌برد. ولي معلوم مي‌شود كه اين فقط يك تله بود تا "شاو" با فريب پليس و گروه در جايي ديگر دست به سرقت بزند. "شاو" با اتوموبيلش فرار مي‌كند و پشت سرش مخفيگاهش را منفجر مي‌كند كه باعث زمين‌"ير شدن پليس مي‌شود.

افراد گروه "دومينيك" او را تعقيب مي‌كنند. "لتي" مي‌رسد و بي‌درنگ وبه كمك "شاو" مي‌رود و به سمت "دومينيك" شليك مي‌كند و سپس فرار مي‌كند./ي2
برچسب ها: وین دیزل ، سریع ، خشمگین ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.