به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال از همه 95 هزار نفری که در ورزشگاه آزادی «یار اول» استقلال شدند، خالصانه و از ته قلب تشکر می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در مسابقه حساس و کلیدی استقلال – بوریرام، این تیم سختکوش و سختگیر تایلندی، شاهکاری بزرگ از سوی فوتبالدوستان و هواداران استقلال پدید آمد.
 
حضور 95 هزار و سیصد نفر از آبیدلان، که لحظه‌ای در تشویق و تشجیع تیم خود کوتاه نیامدند و در جریان مسابقه دشوار، صحنه‌های زیبا و دلنشین  خلق کردند و از ساعاتی قبل از شروع نبردی که دیدیم چه سنگین بود، تا لحظه پایان حامی مردان مصمم و تلاشگر استقلال شدند، گوشه دیگری از دارایی بی‌بدیل و ثروت و سرمایه پایان‌ناپذیر فوتبال ایران را به رخ کشیدند.

در این رابطه دکتر علی‌ فتح‌الله‌‌زاده با صدور پیامی، از این حضور و از این تاثیرگذاری انکارناپذیر که یکی از برتری‌های نهادینه فوتبال ایران و تیم استقلال را به رخ می‌کشد، سپاسگزاری کرد و یادآور شد:
 ... برای این مردم خوب، این مردم عاشق و این مردم سرفراز و لایق هرچه انجام دهیم کم است که به عنوان باشگاه استقلال هرچه داریم و هر افتخاری که کسب کرده‌ایم، از این خوبان نازنین است.
 
به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال از همه 95 هزارنفری که در ورزشگاه آزادی «یار اول» استقلال شدند، خالصانه و از ته قلب تشکر می‌کنم و از میلیو‌ن‌ها ایرانی دیگر، که در جای‌ - جای میهن بزرگ‌مان دل خود را طلایه‌دار پیروزی استقلال کردند نیز صمیمانه و با همه وجود تقدیر و سپاسگزاری می‌نمایم. باشد که در سایه قدرت حاصل از این حمایت و یکرنگی، استقلال به همه آرزوهای استقلالی‌ها، جامه عمل بپوشاند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار