معاون درمان و توانبخشي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي گفت:آمادگي آموزش و انتقال دانش و تکنولوژي توانبخشي و رفاه و مديريت در حوادث و بلايا به کشورهاي همسايه يکي از نقاط قوت دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي محسوب مي شود.

حميدرضا خانکه، عضو هيئت علمي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: به زودي شاهد حضور گروهي از پزشکان کشور عراق به منظور آشنايي با فعاليت هاي توانبخشي، يافته ها و همچنين دستاوردهاي علمي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي با هدف راه اندازي حوزه توانبخشي در کشور عراق هستيم.

وي در ادامه اذعان داشت: از آنجايي که دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي مرکز سياستگذاري توانبخشي و رفاه در وزارت بهداشت است اين گروه از پزشکان عراقي ميهمان دانشگاه ما خواهند بود.

معاون درمان و توانبخشي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي کشور همچنين گفت :از پزشکان عراقي ضمن حضور در جلسات کارشناسي، از مراکز دانشگاهها بازديد نموده و فعاليت هاي انجام شده از سوي دانشگاه را رصد مي کنند.

وي با اشاره به اينکه دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي مرجع حوزه توانبخشي در منطقه است تصريح کرد: دستاوردهاي مطلوب اين دانشگاه در حوزه توانبخشي مي تواند زمينه ساز انتقال دانش و تکنولوژي توانبخشي در کشور محسوب شود./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.