مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از آمادگی کامل این تیم برای مسابقه روز جمعه مقابل نفت خبر می دهد و امید زیادی به پیروزی در این دیدار دارد.

سید مهدی صالحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  در خصوص بازی این تیم مقابل نفت تهران گفت: خدا را شکر طی این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برد مقابل ملوان در هفته قبل کمک بسیاری از لحاظ روحی و روانی  به تیم ما کرده است امیدواریم با دعای مردم عزیزمان و عنایت پروردگار بتوانیم سر بلند از زمین مسابقه خارج شویم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود:  تمام تلاشم را بکار خواهم بست تا برای  تیم مثمر ثمر باشم و اگر خداوند لطف کرد و موقعیتی در اختیارم قرار گرفت از آن استفاده مي کنم که آن توپ را به ثمر بنشانم و هواداران را شادمان کنیم.

وی در خصوص  انتقاداتی که از خط حمله پرسپولیس می شود گفت: به نظر من این انتقاد ها به هیچ وجه درست نیست زمانی که تیم گل نمی خورد همه بازیکنان در دفاع کردن نقش دارند و زمانی هم که تیم موفق به گلزنی می شود همه بازیکنان در به ثمر رسیدن به آن دخیل هستند این امیدواری وجود دارد که با گذشت زمان و در هفته های آتی با هماهنگی بیشتر بچه ها بتوانیم در گلزنی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سید صالحی در پایان خاطر نشان کرد:  برای بازی مقابل نفت تهران به آمادگی کامل رسیدیم و مسلما برای برد و کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت امیدواریم این امر محقق شود و بتوانیم دل هوادارنمان را شاد کنیم./مح
برچسب ها: مهاجم ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار