معاون استاندار گیانگ سان بوک دو گفت: مردم کره جنوبی برای آشنایی با فرهنگ ایران و جاده ابریشم بسیار به ایران سفر می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، لی چوي هونگ در مراسم رونمایی از نماد دوستی و همکاری جاده ابريشم میان ایران و کره جنوبی که با حضور شهردار کیانگ جو، ورزشکاران و دانشجویان کره ای و مردم اصفهان مقابل کاخ هشت بهشت برگزار شده بود، اظهار کرد: امروز روز مهمی است چراکه تفاهم نامه میان کیانگ جو و اصفهان و بیانیه همکاری میان این دو استان نوشته و امضا شد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل وجود بسیار آثار باستانی در کیانگ جو اقدام به فرایند احیای جاده ابریشم کردیم، افزود: با توجه به اینکه شهر کیانگ جو در یونسکو ثبت شده هدف ما از این فرایند به اشتراک گذاری این آثار با کشور های دیگر است.

معاون استاندار گیانگ سان بوک دو با بیان اینکه مراحل احياي جاده ابريشم حدود 10 سال به طول مي انجامد، تصریح کرد: در همین رابطه در چين ۴ همایش برگزار كرديم و تفاهم نامه همكاري میان شهرهاي مختلف در مسير جاده ابريشم امضا شد.

وی با اشاره به اینکه مردم کره جنوبی بسیار به ایران سفر می کنند، بیان کرد: دلیل این سفرها شناخت فرهنگ ایران و جاده ابریشم است و این مراسم نه تنها برای رونمایی از نماد دوستی و همکاری نیست بلکه برای توسعه روابط دو کشور است./ب

برچسب ها: اصفهان ، سفر ، مردم ، کره ، به ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.