حواشی تیم ملی بوکس کشورمان در این روزها کم نیست، غیبت دوباره کاپیتان مظاهری در تمرینات و خط خوردن مقطعی اش از اردو یکی از مهمترین اتفاقات این روزهای بوکس بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پس از مسابقات قهرمانی آسیا و نتیجه ضعیفی که تیم ملی در آن کسب کرد مدیر تیم های ملی مشت زنان به ویژه با سابقه ترها را به باد انتقاد گرفت.

وی ضمن تمام شده خواندن علی مظاهری، امین قاسمی پور و فروتن گل آرا را نیز از ترکیب تیم ملی کنار گذاشت.

مظاهری که یکی از پر افتخارترین مشت زنان تیم ملی کشورمان است علیرغم انتقادات به اردوی تیم ملی دعوت شد در حالی که خبری از 2 بوکسور دیگر نبود ظاهراً تصمیم فدراسیون برای استفاده از مهره های جوان به وضوح دیده می شود اما کاپیتان که ظاهراً از گفته های مسئولان تیم ملی ناراحت بود در مرحله اول اردوهای تیم ملی حضور پیدا نکرد.

با پایان مرحله اول، مسئولان و کادر فنی اعلام کردند که در صورتی که مظاهری در دور دوم اردوها نیز به تمرینات تیم ملی نیاید از ترکیب کنار گذاشته خواهد شد.

مدتی بعد ترکیب تیم ملی برای اعزام به تورنمنت رومانی مشخص شد و نام رضا مرادخانی به عنوان نماینده وزن 91 کیلوگرم به چشم می خورد.

طبق شنیده های ما از یک منبع آگاه همین انتخاب یکی از دلایل عدم حضور مظاهری در اردوی مرحله دوم بود ضمن اینکه وی بارها از مشکلات مالی و عدم تأمین خود و سایر ملی پوشان توسط فدراسیون انتقاد کرده بود.

به هر حال مسئله مالی و انتخاب مرادخانی برای اعزام به تورنمنت پیش رو دلایل اصلی غیبت وی بوده هرچند مسائل شخصی و مشغله تحصیلی نیز برای این عدم حضورش عنوان شده است به هر حال مظاهری و سایر ملی پوشان که در شرایط نابه سامان مالی در ترکیب تیم ملی تمام انرژی و وقت خود را به کار می بندند حداقل انتظار دارند تا توسط مسئولان به باد انتقاد گرفته نشوند.

چندی پیش فروتن گل ارا یکی دیگر از مشت زنان کنار گذاشته شده از تیم ضمن اشاره به این نکته گفته بود که مسئولان برای ما چه کرده اند که انتظار مدال از ما دارند.

به هر حال شعاع دایره تیم ملی برای قدینی تر ها هر روز کوچک و کوچکتر می شود و این دلخوری ها و غیبت ها و خط خوردن ها تنها به ضرر تیمی تمام می شود که با جیب خالی به دست های پر می اندیشد./مح
برچسب ها: بوکس ، مظاهری ، تیم ملی ، اردو ، حواشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار