خواننده کشورمان گفت: خانه موسیقی باید برای همه هنرمندان باشد ولی متاسفانه به دلیل برخی کوتاهی ها و کم کاری ها اهل فن و بزرگان و پیشکسوتان حوزه موسیقی از حضور در زیر سقف این خانه محروم هستند و این مسئله ضعف و اشکالی بزرگ در مدیریت موسیقی کشور تلقی می شود .

بیژن خاوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :بحث نظارت بر آلبوم های موسیقی هنرمندان در سال های گذشته و حال را باید به صورت تفکیکی بخاطر برخورداری از قالبی متفاوت مورد بررسی قرار داد .

وی افزود :در حال حاضر بروی محتوای کارهای ارائه شده توسط خوانندگان کشورمان برای در یافت مجوز تولید و حتی پخش نظارت درست و دقیق و مدونی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت نمی گیرد .

این خواننده کشورمان تصریح کرد : تنها در دوره هایی خاص اینگونه نظارت ها با شیوه هایی سختگیرانه صورت می گرفت که با سیستم های فعلی نظارت بر حوزه موسیقی کشور در بحث نگاهی عمیق به محتوای آثار هنرمندان قابل قیاس نیست .

خاوری اضافه کرد :با وجود نبود چنین نظارت هایی در بدنه موسیقی کشور شاهد بیرون آمدن شیوه های منفی و مخرب در این بخش از هنر کشور با عنوان موسیقی های زیرزمینی به صورت فعالیت هایی گسترده در بدنه این هنر هستیم .

این خواننده کشورمان اظهار داشت :خانه موسیقی باید برای همه هنرمندان باشد ولی متاسفانه به دلیل برخی کوتاهی ها و کم کاری ها اهل فن و بزرگان و پیشکسوتان حوزه موسیقی از حضور در زیر سقف این خانه محروم هستند و این مسئله ضعف و اشکالی بزرگ در مدیریت موسیقی کشور تلقی می شود ./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.