رئیس سازمان حمل و نقل شهر پردیس گفت: ما هر چند که به لحاظ بودجه محدودیت هایی داریم و این موضوع باعث شده تا نتوانیم به شکل گسترده همه مشکلات مردم را در حوزه حمل و نقل برطرف سازیم ولی هدف ما توقف در مرز استانداردخدمات حمل و نقل است.

بهمن گوهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:در حوزه حمل و نقل در شهر پردیس برنامه های مختلفی را طرح ریزی کرده و آنها را به مرحله اجرا گذاشتیم مانند نصب درست و کارشناسی تابلوهای علائم رانندگی برای جلوگیری از تصدفات و همچنین جرایم نقدی مردم که به صورت میدانی این برنامه و اقدامات ما قابل رویت است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :سازمان حمل و نقل زیر نظر شهرداری است و هر زمانی که شهر داری پردیس به لحاظ بودجه و اعتبار تامین شود ما هم از اعتبار اختصاصی شهرداری برخوردار خواهیم شدو می توانیم دست پر برنامه ها و خدمات لازم در حوزه حمل و نقل در راستای حل ضعف ها و کمبود ها در این زمینه را برطرف سازیم.

رئیس سازمان حمل و نقل شهر پردیس با اشاره به برنامه سازمان حمل و نقل در حوزه راه اضافه کرد:ما در بحث راهها به خصوص مسیر فاز یک شهر پردیس تا فاز چهار و ورودی شهر بومهن در یک لاین مشغول زیرسازی خیابان هستیم و با یک کار زیربنایی دنبال رفع فرسودگی این راه و کاهش مشکلات بردد مردم در این زمینه هستیم.

گوهری در خاتمه اظهار داشت :ما هر چند که به لحاظ بودجه محدودیت هایی داریم و این موضوع باعث شده تا نتوانیم به شکل گسترده همه مشکلات مردم را در حوزه حمل و نقل برطرف سازیم ولی هدف ما توقف در مرز استانداردخدمات حمل و نقل است./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.