رئیس هیئت والیبال شهر پردیس گفت: در بخش آموزش و استعدادیابی هم در آینده در قالب برگزاری کلاس های آموزش والیبال در سنین پایه و همچنین برپایی کلاس های داوری و مربیگری را هم خواهیم داشت .

روحانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: ما تقویم ورزشی پیشنهادی را به اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس ارائه کرده ایم واگر قسمت باشد آن را اجرایی خواهیم کرد.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به برنامه های ویژه هیئت والیبال شهر پردیس برای ایام دهه مبارک فجر تصریح کرد:برای دهه مبارک فجر برنامه در قالب برگزاری مسابقات داریم که با برخورداری از بوجه و امکانات مناسب با حضور تیم های بیشترو با قابلیت فنی و کیفی بالاتر این رقابت ها ها هر چه باشکوه تر برگزارخواهیم کرد.

رئیس هیئت والیبال شهر پردیس با اشاره به موفقیت های تیم های والیبال شهرستان پردیس در رقابت های استانی اضافه کرد: موفقیت بانوان به مراتب از آقایون در این رشته بیشتر بوده است در مسابقات جام رمضان در تهران تیم والیبال بانوان پردیس توانستند مقام اول را کسب کنند و خانم زحمتی به عنوان نائب رئیس هیئت فعالیت هایث خوبی را انجام داده اند.

روحانی در خاتمه با تا کید بر اینکه هیئت والیبال شهر پردیس نگاهی ویژه به امر آموزش جهت رشد این ورزش در شهر پردیس و حضور موفق تیم های این شهر در مسابقات استانی و حتی کشوری اظهار داشت : در بخش آموزش و استعدادیابی هم در آینده در قالب برگزاری کلاس های آموزش والیبال در سنین پایه و همچنین برپایی کلاس های داوری و مربیگری را هم خواهیم داشت ./ز

برچسب ها: آموزش ، استعداد ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.