در ھفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریزمیزبان تیم داماش گیلان است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، گسترشی ھا در ادامه روند صعودی خود ھفته گذشته در قم با تیم صبای این شھر به تساوی دو بر دو دست یافتند. اما داماش در خانه مغلوب استقلال شد. بازی که در آن دو پنالتی تیم میزبان از سوی داورگرفته نشد.

تیم گسترش فولاد تبریز در حالی گام در ھفته ششم رقابت ھای لیگ برتر می گذارد که در بازی ھای گذشته خود 6 امتیاز کسب کرده و در رتبه ھشتم قرار گرفته است. تیم تازه وارد لیگ برتر فقط ھفته اول و در ثانیه ھای پایانی مغلوب تجربه استقلال تھران شد.

تساوی یک بر یک با تیم ھای تراکتورسازی و سپاھان اصفھان نتایج این تیم مقابل تیم ھای دوم و سوم لیگ برتر فصل گذشته بود. در ھفته چھارم شاگردان رسول خطیبی نخستین پیروزی خود را دشت کرده و فجر سپاسی شیراز را با دو گل شکست دادند. گسترشی ھا ھفته گذشته در نخستین بازی خارج از خانه خود در حالی به تساوی دو بر دو رضایت داند که ابتدا با دو گل از میزبان خود پیش افتاده بودند.

گسترش فولاد در پایان ھفته پنجم با 6 امتیازی بعد از صبای قم 7 امتیازی و بالاتر از راه آھن 5 امتیازی،در مکان ھشتم جدول جای گرفته اند.

تیم داماش گیلان تا قبل از بازی ھای این ھفته جزو سه تیم انتھایی جدول ھستند. این تیم ھفته اول در رشت و ھفته دوم در انزلی مقابل تیم ھای سایپا و ملوان به تساوی دست یافت. تساوی سوم این تیم در رشت مقابل نفت به دست آمده و این تیم در ھفته ھای بعدی دو شکست مقابل تیم ھای فولاد خوزستان و استقلال تھران متحمل شد.

داماش گیلان تا پایان ھفته پنجم با 3 امتیاز به ھمراه تیم ھای ذوب آھن اصفھان و فجر سپاسی شیراز در قعر جدول قرار دارد و تنھا با تفاضل گل بھتر نسبت به این دو تیم در جایگاه چھاردھم قرار گرفته است.

بازی تیم ھای گسترش فولاد تبریز با داماش گیلان ساعت 19.30 جمعه یک شھریور در ورزشگاه یادگار امام به میزبانی تیم گسترش فولاد تبریز برگزار خواھد شد./ب

برچسب ها: جدال ، آبی ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.