همزمان با سفر سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) به استان چهارمحال و بختیاری، مجتمع فرهنگی تربیتی ثامن الحجج (ع) شهرستان سامان مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این آیین، مجتمع فرهنگی تربیتی ثامن الحجج (ع) شهرستان سامان افتتاح و کلنگ ساخت مسجد جامع جواد الائمه نیز به زمین زده شد.

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری گفت: مجتمع فرهنگی، تربیتی ثامن الحجج (ع) شهرستان سامان در زمینی به مساحت 70 هزار مترمربع و با ظرفیت 150 نفر ساخته شده است .

ابوالقاسم رستگار افزود: برای ساخت این مجتمع فرهنگی تربیتی 16میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: ساخت این مجمتع فرهنگی از سال 83 آغاز شد و در فاز اول سالن چندمنظوره، 10باب کلبه دانش آَموزی و 15آلاچیق آن به بهره برداری رسید.

رستگار، در آیین کلنگ زنی مسجدجواد الائمه در جوار این اردوگاه نیز افزود: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این مسجد که در زمینی به وسعت 70 هزار متر مربع ساخته می شود، یک میلیارد و 700 میلیون ریال پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر سرپرست کمیته امداد کشور به استان مجتمع اقتصادی شهرستان بروجن نیز کلنگ زنی و 87 هکتار زمین کشاورزی نیز به 40 خانواده مددجو در شهرستان کیار واگذار می شود./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.