مدير كل راه و شهر سازي استان مركزي گفت: 17 طرح عمراني راه و شهرسازي در اين استان همزمان با هفته دولت به بهره برداري مي رسد.

 خرمي در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: اين طرحها در حوزه هاي مختلف راهداري، راه روستايي،فني و اجرايي با صرف اعتباري بالغ بر 234 ميليارد ريال احداث شده اند.
وي گفت : طرح ايمن سازي تقاطع غيرهمسطح قدمگاه در شهرستان شازند وكنارگذر مربوطه با صرف اعتباري بالغ بر دوازده ميليارد ريال و روشنايي محور اراك –راهجرد به طول 30 كيلومتر با صرف اعتباري بالغ بر 24 ميليارد ريال در حوزه مديريت راهداري بهره برداري مي شود.
مديركل راه و شهرسازي در خصوص طرح هاي راه روستايي افزود : تعداد 11 پروژه راه روستايي به طول 63 كيلومتر با اعتبار 62 ميليارد و 600 ميليون ريال در آغاز هفته دولت در زرنديه،كميجان،شازند،نوبران و زاليان افتتاح مي شود.
خرمي گفت: 20 هزار و 33 خانوار از مزاياي احداث پروژه هاي راه روستايي در استان بهره مي شوند.
مدير كل راه و شهر سازي گفت : كتابخانه هاي عمومي كوي علي ابن ابيطالب(ع) اراك با زيربنايي به مساحت يكصد و هشتاد و يك مترمربع و اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 20 ميليون ريال، كتابخانه الغدير به مساحت 260 مترمربع و با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 380 ميليون ريال، مجتمع فرهنگي شهرستان زرنديه با مساحت يكهزار وچهارصدمترمربع با اعتباري بالغ يازده ميليارد و هشتصد وهفتادوچهار ميليون ريال و همچنين ساختمان شبكه دامپزشكي شهرستان ساوه با هفتصد مترمربع زيربنا واعتباري بالغ بر پنج ميليارد و 510 ميليون ريال از ديگر پروژه هاي اين اداره كل در حوزه فني و اجرايي ا ست كه در هفته دولت امسال بهره برداري مي شود./ب
برچسب ها: طرح ، عمرانی ، بهره برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.