اعضای کانون های پزشکان محلات منطقه 13 در حرکتی هماهنگ اقدام به برپایی پایگاه های چکاپ رایگان در سراهای محلات این منطقه کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، غلامحسین ادب ،مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 13با اشاره به تلاش پزشکان مشارکت جو در جهت ارتقاء سطح سلامت شهروندان در ایام سال با برپایی کلاس های آموزشی و چکاپ های سلامت  اظهار داشت: به مناسبت روز پزشک ، اعضای کانون ها ی پزشکان محلات منطقه در این روز در حرکتی نمادین و هماهنگ در سراهای محله آشتیانی ، حافظیه و نیروهوایی از ساعت 9صبح لغایت 12 خدمات چکاپ سلامت رایگان به شهروندان ارایه می کنند.
 
و ی افزود: ویزیت رایگان، برگزاری کلاس آموزشی توسط ماما، مشاوره فردی، تست قند و فشارخون، تست نوار قلب از خدماتی است که در سرای محلات منطقه 13 به صورت رایگان ارائه می شود.
 
به گفته ادب همچنین در بوستان خیام نیز از ساعت 7 صبح لغایت   10 شب چکاپ سلامتی ویزیت رایگان  پزشکی ، مشاوره فردی روانشناسی ، تست قند و فشارخون و کلاس طب سنتی در پارک خیام انجام می شود.
 
مدیر اداره سلامت منطقه 13 اهداء تقدیر نامه به اعضای کانون پزشکان، مشاوره فردی روانشناسی، اهداء گل و هدیه به پزشکان، حضور در بیمارستانهاو مطبهای سطح منطقه و تبریک روز پزشک، ارسال پیامک تبریک روز پزشک به اعضای کانون پزشکان، ارسال کارت تبریک روز پزشک به اعضای کانون پزشکان از دیگر برنامه های این اداره در راستای پاسداشت خدمات ارزنده این قشر فرهیخته برشمرد.
 
ادب با اشاره به نقش ویژه پزشکان در ارتقاء سلامت شهروندان توجه به پیشگیری به جای درمان را هدف اصلی حوزه سلامت شهرداری تهران دانست و با اشاره به خدمات ارائه شده در خانه های سلامت ،عزم و مشارکت مردمی در ارتقاء سطح سلامت شهروندان را مهمترین عامل اثر گذار بر بهبود شاخص  های سلامت ارزیابی کرد./
 
برچسب ها: چکاپ ، سلامتی ، رایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار