ششمين همايش سراسري غدد و متابوليسم کودکان در دانشگاه علوم پزشکي مشهد آغاز به کار کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،  به نقل از وب دا ،اين کنگره از 30 مرداد تا يکم شهريور در تالار شهيد هاشمي نژاد بيمارستان امام رضا(ع) مشهد به همت گروه کودکان و غدد و متابوليسم دانشگاه علوم پزشکي مشهد و همکاري انجمن غدد و متابوليسم ايران در حال برگزاري است.
در اين کنگره که بيش از  350 نفر از اساتيد متخصصين ، پزشکان ، پژوشگران و صاحبنظران غدد و متابوليسم  از  سراسر کشور و کشورهاي ترکيه ، آمريکا ، هند ، امارات ، در ان حضور دارند 140 مقاله در قالب پوستر و سخنراني ارائه مي شود .
رحيم وکيلي رئيس ششمين همايش سراسري تازه هاي غدد و متابوليسم کودکان اظهار داشت :‌اين تعداد مقاله در محورهاي اختلالات رشد و بلوغ ، اخلاق پزشکي در بلوغ و تعيين جنسيت ، ديابت در کودکان و افق هاي جديددر درمان بيماريهاي متابوليک ارثي پذيرفته و در قالب سخنراني و پوستر در مدت زمان برگزاري همايش ارائه مي شود .
اين همايش براي گروههاي هدف فوق متخصصين ايمنولوژي و آلرژي اطفال ، قلب اطفال ، عفوني اطفال ، گوارش اطفال ، اعصاب اطفال ، خون و سرطان اطفال ، غدد درون ريز و متابوليسم ، کليه اطفال و جراحي اطفال و گروه متخصصين بيماريهاي داخلي ،‌بيماريهاي کودکان ، زنان و زايمان ، دکتراي ژنتيک انساني ، علوم تغذيه ، علوم آزمايشگاهي ، پزشکان عمومي و چندين رشته کارشناسي ارشد مرتبط داراي امتياز آموزشي است . /ب

برچسب ها: ششمین ، همایش ، سراسری ، غدد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.