رئیس آموزش و پرورش بخش کجور از هوشمند سازی کل مدارس مستقل پایه ششم در این بخش خبر داد.

متاجی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : در راستای ارتقای سطح آموزشی بخش کجور، پایه اول متوسطه نیز هوشمند سازی شد.

وی از ایجاد رشته زنبورداری در مقطع کار و دانش بخش خبر داد و افزود : با توجه به شرایط اقلیمی منطقه و جهت توسعه آموزشی بخش کجور و با هماهنگی های صورت گرفته از امسال رشته زنبورداری به صورت حرفه ای در کار و دانش بخش زیر نظر مربیان مجرب تدریس خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش بخش کجور ، انتقالی نیروهای فرهنگی این بخش را به شهرستانهای خود از بزرگترین معضلات آموزشی بخش کجور دانست و تصریح کرد : با توجه به اینکه بخشی از معلمان و فرهنگیان بخش کجور غیر بومی هستند به علت کمی امکانات مجبور به بازگشت به شهرستانهای محل اقامت خود می باشند.

متاجی گفت : به علت اشتغال نداشتن والدین نیز تعدادی از دانش آموزان مجبور به مهاجرت از بخش کجور هستند و این امر باعث کاهش تعداد دانش آموزان بخش می شود که برای حل این مشکل لازم است امکانات بیشتری به بخش اختصاص یابد و مشکل اشتغال نیز حل شود تا از مهاجرت جلوگیری شود.

وی نبود خیرین مدرسه ساز را از دیگر مشکلات بخش کجور در زمینه آموزش عنوان کرد و افزود : تنها خیر مدرسه ساز بخش کجور آقا بزرگ بالی بوده که اقدام به ساخت مدرسه کرد نیاز است در این زمینه خیرین پیش قدم شوند./ع

برچسب ها: بخش ، کجور ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.