عضو شورای شهر تهران گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران سوله های بحران را در اختیار مدیریت بحران شهرداری قرار داده و واگذاری آنها به هر نهادی خلاف است.

علیرضا دبیر  در مورد توسعه ورزش همگانی در محلات شهر تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: توجه به ورزش بانوان از اولویت هایی است که شهرداری تهران به درستي آن را شناسایی کرده و با در اختیار گذاشتن سوله های بحران برای انجام امور ورزشی بانوان بدان اهتمام ورزیده است.

عضو شورای شهر تهران در ادامه گفت: 55 سوله بحران در شهر تهران به ورزش بانوان اختصاص داده اند و طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران سوله های بحران را در اختیار مدیریت بحران شهرداری تهران قرارداده و واگذاری آنها به هر نهادی را خلاف می داند ولی زمینه حضور و فعالیت ورزشی بانوان در این اماکن فراهم آورده تا این قشر از خدمات و امکانات ورزشی ارائه شده از بهره کافی برخوردار شوند.

دبیر در ادامه افزود: ضمن تقدیر از زحمات مسئولان، امیدوارم که با پیوستن چهره های دیگر ورزشی همچون عباس جدیدی و حسین رضا زاده به مجموعه قهرمانان ورزشی حاضر در سومین شورای اسلامی شهر تهران چهارمین شورا با توانايی مضاعف در خدمت ورزش شهر تهران باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار