رئیس جامعه هتل و هتل آپارتمان‌های استان قم از احداث 15 هتل و هتل آپارتمان جدید در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد تقی مستقیمی وضعیت هتل‌های قم را مساعد دانست و گفت: روزهای تعطیل بالاخص تعطیلات تابستان و عید نوروز با ازدحام مسافرانی که برای اقامت به هتل‌ها و مسافرخانه‌ها مراجعه می‌کنند مواجه هستیم.

وی ضمن اشاره به وجود 44 هتل و هتل آپارتمان در استان تصریح کرد: در حال حاضر 15 هتل و هتل آپارتمان نیز در حال ساخت است.

رئیس جامعه هتل و هتل آپارتمان‌های استان قم ادامه داد: چهار هتل چهار ستاره، هفت هتل و هتل آپارتمان سه ستاره، 17 هتل دو ستاره و 16 هتل یک ستاره پذیرای میهمانان و زائران هستند.

مستقیمی با بیان اینکه اکنون زمان اوج مسافرت‌ها است خاطرنشان کرد: هتل‌ها پذیرای مسافران از همه کشورها هستند، اما در حال حاضر از کشورهای عراق و بحرین بیشترین تعداد مسافران در هتل‌ها استقرار می‌یابند.

وی با بیان اینکه اعتراضی مبنی بر افزایش قیمت هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها نداشتیم گفت: با وجود افزایش قیمت در همه اقلام در حال حاضر افزایشی در خصوص قیمت هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها نداشته‌ایم.

لازم به ذکر است از آنجایی که استان قم در شاهراه مواصلاتی قرار دارد و مانند پل ارتباطی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور را به یکدیگر متصل می‌کند، از این رو وجود هتل، هتل آپارتمان، مهمانخانه و مسافرخانه‌هایی برای اقامت مسافرانی که حتی یک شب در استان اقامت دارند ضروری است و در سال‌های اخیر روند ساخت و ساز هتل و مجتمع‌های اقامتی در این استان روند رو به رشدی گرفته است./س

برچسب ها: قم ، ساخت ، هتل ، جدید ، حضور ، عراقی ، بحرینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.