نماینده وزن 46 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان با پیروزی در فینال مدال طلا را بر گردن آویخت.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در ادامه مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان محمد سلطانی منفرد با غلبه بر حریف روس در فینال مدال طلای وزن 46 کیلو را بر گردن آویخت.

در وزن 46 کیلوگرم که 19 فرنگی‌کار روی باسکول رفته‌اند، محمد سلطانی منفرد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 2 بر یک ماکسیم نهودا از بلاروس را شکست داد و به یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز با نتیجه یک بر یک از سد راجیش دالال از هند گذشت و به نیمه نهایی صعود کرد. سلطانی در نیمه نهایی با نتیجه 7 بر 5 مقابل کافروف از آذربایجان به پیروزی دست یافت و فینالیست شد. وی در فینال با نتیجه 4 بر 3 از سد ولادیسلاو ملنیکوف از روسیه گذشت و مدال طلا را بر گردن آویخت.

محمد بیرانوند هم با شکست در دیدار رده بندی وزن 85 کیلوگرم به عنوان پنجم رسید. محمد مراد الیاسی در 54 کیلو پنجم شد. پویا ناصرپور در 42 کیلو هشتم شد و حسین اسدی در 58 کیلوگرم به عنوان نهم رسید.

سایر فرنگی کاران کشورمان هم حتی در بین 10 کشتی‌گیر برتر وزن خود قرار نگرفتند.

در پایان مسابقات هم روسیه با 62 امتیاز قهرمان شد؛ تیم های آذربایجان و قرقیزستان هم به ترتیب با 53 و 41 امتیاز دوم و سوم شدند. تیم‌های اوکراین، گرجستان، ترکیه و بلاروس هم چهارم تا هفتم شدند و بالاتر از ایران قرار گرفتند. تیم ایران هم با 27 امتیاز به عنوانی بهتر از هشتمی نرسید. مجارستان با 27 و ارمنستان با 25 امتیاز نهم و دهم شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار