معاون توسعه حمل و نقل ستاد سوخت کشور از اجرايي شدن طرح حذف کارت سوخت‌هاي ناوگان حمل و نقل غير عمومي در 15 شهريور خبر داد.

جعفرپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، افزود: وزارت کشور طي دستوري به اتحاديه حمل و نقل تاکسيراني، اتوبوسراني، همگاني، موسسات گردشگري و کرايه‌اي خودروها (آژانس‌ها) و موتورسيکلت‌ها اعلام کرد افرادي که در ساماندهي ناوگان حمل و نقل همگاني کشور ثبت نام نکرده باشند کارت سوخت آنها حذف شده و کارت سوختي با سهميه عادي به آنها تعلق مي‌گيرد.
وي همچنين تاکيد کرد: موتورسيکلت‌هايي که در اين طرح ثبت نام نکردع باشند کارت سوخت آنها حذف شده و بدون سهميه بنزين مي‌شوند.
جعفر پور اشاره کرد: به متقاضيان ثبت‌نام در ساماندهي ناوگان حمل و نقل همگاني فرصتي داده شده تا قبل از اجرايي شدن طرح حذف کارت سوخت‌هاي ناوگان حمل و  نقل غير عمومي به شهرداري‌هاي هر شهر مراجعه کنند و حداقل از پروانه موقت بهره برداري برخوردار شوند و کارت سوخت آنها  خذف نشود.
وي در ادامه خاطر نشان کرد: کماکان موسسات گردشگري و کرايه‌اي خودروها پروانه کسب را از وزارت صنعت دريافت مي‌کنند و فقط براي صدور پروانه فعاليتشان بايد از طريق شهرداري‌ها اقدام نمايند./ف
برچسب ها: توسعه ، ستاد ، سوخت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.