عضو كميسيون تخصصي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به حذف كاراكترهاي غربي و جايگزيني طرحهاي داخلي بيان كرد: اميدوارم بتوانيم عقايد و مفاخر ملي خودمان را در تصاوير روي نوشت افزارها به فرزندانمان هديه دهيم.

"مجتبي رحماندوست" شاعر و نماينده مردم تهران شميرانات و حومه و  عضو كميسيون تخصصي مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران در خصوص ميزان استفاده از ظرفيتهاي فرهنگي و پيشينه ايراني و اسلامي در نوشت افزارهاي داخلي گفت: ميزان استفاده از ظرفيتهاي فرهنگي كشور و پيشينه مادر لوازم التحرير نبسبتش به امكانات و توانمنديهاي موجود به طور تقريب صفر است چرا كه قهرمانان بزرگ ملي قبل و بعد از انقلاب و همچنين شعراي بزرگ ملي و ادبيات هنر را نبايد دست كم بگيريم.



وي با اشاره به نقش موثر  تصاوير و طرحهاي روي نوشت افزارها بر اخلاقيات و روحيات كودكان و نوجوانان خاطرنشان كرد: يك دانش آموز در طول 12 سال با لوازم التحرير خود سرو كار دارد به طوريكه با آنها محشور است بنابراين نمي توان تاثير بسزايي آن را در روحيات آنها افكار كرد.

رحماندوست ادامه داد: اگر بتوانيم كاراكترهاي غربي را حذف و طرحهاي داخلي را جايگزين آنها  كنيم به طور قطع مي توانيم اين تهاجم فرهنگي برگرفته از طرحهاي موجود و مغاير با فرهنگمان را از بين ببريم و دشمن را كه از اين طريق به زدودن افكار و عقايد ديني و ملي ما وارد شده است را ناكام كنيم.

وي در پايان عنوان كرد: در اين روزها فعاليتهاي و اقدامات اوليه صورت گرفته و بنابراين بايد امكانات خودمان را بسيج كرده و دشمن را شكست داده و عقايد درست خودمان را به فرزندانمان هديه دهيم./ص
 
برچسب ها: غربی ، طرح ، شورای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.