از روز شنبه روند افزایش نسبی دما برای سواحل شمالی کشور پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز"چهارشنبه 30 مردادماه 92"اعلام شد،طی سه روز آینده در برخی مناطق سواحل دریای خزر و برخی مناطق سواحل دریای عمان  و همچنین شهرهای شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ابرناکی،بارش باران،گاهی بارعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و بنابراین طی امروز و فردا در این مناطق کاهش دما دور از انتظار نیست.


براساس این گزارش، امروز در برخی نقاط جنوب شرق و دامنه های جنوبی زاگرس نیز رشد ابر و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده یا رعد و برق دوراز انتظار نیست همچنین از روز شنبه روند افزایش نسبی دما برای سواحل شمالی کشور پیش بینی می شود.

لازم به ذکر است، طی امروز و فردا وزش باد شدید شرقی در استانهای سمنان،قم،مرکزی،جنوب استان تهران وشمال استان اصفهان سبب گرد و خاک و کاهش دید افقی و وزش باد شمالی در استان های سیستان و بلوچستان بویژه زابل و جنوب خراسان جنوبی  سبب گردوخاک،کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، صاف وگاهی وزش باد پیش بینی می شود  و در بیشینه خود به 34 درجه و درکمترین حالت به 22 درجه بالای صفر خواهد رسید.
انتهاي پيام/
برچسب ها: باد ، گردوخاک ، رگبار ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار