رجبلو در خصوص حاشیه های به وجود آمده در بازی راه آهن مقابل فرخی باقر شهر گفت: مربی تیم فرخی باقر شهر بعد از اینکه تیمش دو گل دریافت کرد از خود بی خود شد و به یکباره به داور مسابقه حمله ور شد.

رجبلو رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال استان تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: داور این مسابقه فردی با شخصیت است به خاطر همین بعد از اینکه مورد ضرب و شتم قرار گرفت هیچ واکنشی نشان نداد.

رجبلو در ادامه اظهار داشت: مربی فرخی باقر شهر از ناحیه سر و صورت آسیب دیده وتحت درمان است. پرونده ضرب و شتم داور به دادسرا رفته و ما هم پیگیر این موضوع هستیم.

مسئولان تیمهای باید در جذب مربیان در رده های نوجوانان و جوانان دقت کنند و 35 بازیکن را در اختیار کسی بگذارند که شخصیت اخلاقی و اجتماعی داشته باشد.

وی بیان کرد: متأسفانه به ندرت اتفاق می افتد که مسئولان در جذب و بکار گیری مربیان خوب برای تیمهایشان درست عمل کنند. همچنین آئین نامه ای هم در زمینه جذب مربیان وجود ندارد.

رجبلو اظهار داشت: الگوی تیمها در رده نوجوانان و جوانان مربیان هستند. وقتی یک مربی دست به چنین حرکات زشتی می زند چه انتظاری از بازیکنان داریم.

ریئس کمیته داوران هیأت فوتبال استان تهران گفت: ما در کمیته داوران آئین نامه ای در جذب داوران داریم. داشتن شخصیت اجتماعی و فرهنگی و تحصیلات اولویت های ما برای انتخاب داوران است اما در بخش مربیان آئین نامه ای وجود ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر در فوتبالمان، حکم دادسرا در مورد مربی متخلف مقطعی است به طوری که در برخي تيم ها افراد با دادن 500 هزار تومان شهریه مربی می شوند. به نظرم این معیار خوبی برای انتخاب مربیان در رده نوجوانان و جوانان نیست.

رجبلو بیان کرد: اکثر مشکلات فوتبال ما از مربیان ناشی می شود. تیمهايی که مربی با شخصیت دارند بازیکنانشان هم بی احترامی نمی کنند. به نظرم فوتبال ما نیاز به کارهای فرهنگی دارد و رسانه ها باید پیگیر این قضیه باشند تا مسئولان مجبور شوند به این موضوعات توجه کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان فوتبال فقط به تیمهای لیگ برتر توجه می کنند و نظارتی روی تیم های پایه انجام نمی دهند تا تیمها مربیان کار آزموده به کار بگیرند./آق
برچسب ها: ضرب و شتم ، داور ، باقر شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار