شبکه راديويي اقتصاد ، همايش تدبير و تجارت را با محوريت فنون مديريت موفقيت در فرهنگسراي انديشه برگزار مي کند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومي راديو اقتصاد ، امير كشاني دبير همايش تدبير و تجارت گفت : با توجه به اينكه در كشورهاي توسعه يافته منبع توليد ثروت از منابع طبيعي و فيزيكي به سوي منابع انساني سوق يافته است و 70% از ارزش دارايي هاي کشورهاي توسعه يافته به منابع انساني آنها اختصاص دارد،‌ بحث مديريت منابع انساني و توسعه دانش در اين حوزه از اهميت فراواني به ويژه در كشورهاي در حال توسعه همچون ايران برخوردار است. 

وي گفت : با برگزاري اين همايش قصد داريم در دو نشست فنون مديريت موفق را مورد ارزيابي قرار دهيم. نشست اول با حضور دكتر رامبد باران دوست استاد دانشگاه به بحث كاربرد سرمايه انساني در موفقيت تجاري مي پردازد و در نشست دوم دكتر قاسمي استاد دانشگاه مديريت جامع نگري مبناي مديريت نوين اقتصاد را مورد بحث قرار خواهد داد. 

امير كشاني افزود : راديو اقتصاد ، برنامه تدبير را در حوزه مديريت منابع انساني طراحي کرد و اين همايش در حقيقت تبلور اين برنامه پر شنونده است. 

امير كشاني به راه اندازي باشگاه كارآفريني و مهارت آموزي اشاره كرد و گفت : راديو اقتصاد با همكاري فرهنگسراي کار اقدام به راه اندازي باشگاه كار آفريني و مهارت آموزي کرده است كه حدود دو هزار عضو فعال دارد. 

وي ادامه داد: اين باشگاه در هر فصل يك همايش و چند كارگاه آموزشي در حوزه هاي مختلف اقتصاد برگزار مي کند و قرار است كارگاه هاي منظم آموزشي از مهر ماه با همكاري مراكز آموزشي و دانشگاهي داير شود. 

همايش تدبير و تجارت روز جمعه ساعت 10 تا 13 در فرهنكسراي انديشه برگزار مي شود و حضور براي عموم آزاد است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار