استاندار اصفهان: اختصاص 12 صفحه از مجله بین المللی sky life به معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری اصفهان، اقدامی زیربنایی برای معرفی موثر و مقتدر اصفهان در سطح بین المللی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی در دیدار با ملیح اوزلو سردبیر بخش مسافرتی مجله بین المللی هوایی sky life و هیئت همراه که در تالار اشرف برگزار شد؛ این هیئت ترکیه ای را سفیر ایران برای دعوت از گردشگران به اصفهان دانست.

استاندار اصفهان پس از معرفی کامل فرهنگ و هنر و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان، اظهار داشت: علیرغم وجود جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری فراوان در اصفهان موانعی در این مسیر وجود دارد که در‌صدد برطرف نمودن آن هستیم.

وی ابراز امیدواری نمود با معرفی کامل اصفهان در این مجله که یکی از چهار مجله وزین بین المللی در سطح هوایی است و با توزیع در 237 مقصد هواپیمایی ترکیه، 4 میلیون مسافر در تمام پروازهای ترکیه در مقاصد مختلف دنیا آن را مطالعه می نمایند، شاهد حضور گسترده گردشگران از سراسر دنیا در اصفهان باشیم.

ذاکر اصفهانی اقدام صورت گرفته در این زمینه را راهی برای برطرف نمودن موانعی همچون ذهنیت تاریک مخاطبان، ایران هراسی، دیدگاه امنیتی و تمیز نبودن ایران دانست و آن را زمینه ای مناسب برای رقم زدن آینده درخشان تری در صنعت گردشگری در اصفهان که ویترین ایران است برشمرد.

وی با بیان اینکه در ادامه افتتاح خط هوایی اصفهان استانبول، پس از گذشت حدود 8 ماه تعداد 13 هزار و 949 مسافر از طریق هواپیمایی ترکیه به اصفهان وارد شده و در مقابل تعداد 9 هزار و 71 مسافر خارج شده اند، معرفی اصفهان در مجله sky lifeرا که مجله‌ای بسیار شناخته شده در کابین هواپیما برای مسافران هواپیمایی ترکیه است اقدامی تکمیلی بر این قضیه عنوان کرد.

استاندار اصفهان با ابراز خرسندی از اینکه برای اولین بار است در این مجله که با تیراژ 250 هزار جلد در هر ماه منتشر می شود، این تعداد صفحه به یک شهر اختصاص داده شده است، اهمیت اصفهان را علاوه بر جنبه های زیبایی شناسانه و تاریخی و قدمت آن مربوط به فرهنگ و هنر و تمدن مردمان آن دانست.

سردبیر بخش مسافرتی مجله بین المللی هوایی sky life نیز در این دیدار با بیان اینکه تا به حال از کشورهای زیادی دیدن کرده است، اصفهان را جذاب و دوست داشتنی خواند و گفت: از بدو ورود به اصفهان احساس می کنم در خانه خودم هستم.

ملیح اوزلو ابراز امیدواری نمود بتواند بخشی از جاذبه ها و هنر اصفهان را معرفی نماید و از این طریق ایران و ترکیه به هم نزدیک تر شوند.

شایان ذکر است این گروه ترکیه ای طی 5 روز اقامت در اصفهان به تهیه گزارش و عکس از جاذبه های فرهنگی، تاریخی و گردشگری اصفهان در راستای نشر آن در مجله بین المللی sky life با حجم وسیعی از مخاطبان به صورت فراگیر اقدام نموده و مطالب جمع آوری شده را در ماه اکتبر به چاپ خواهد رسانید.

گفتنی است در 2 ماه گذشته این مجله نسبت به معرفی شهر شیراز در قالب 4 صفحه اقدام نموده است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.