باز روزی دیگر و مسابقه ای دیگر، این بار استقلال ایران و بوریرام تایلند در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم میروند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : امشب دیداری حساس و مهم در ورزشگاه آزادی پیگیری خواهد شد.

دیداری که اگر نماینده ایران بتواند در آن با قاطعیت به پیروزی دست یابد بیش از نیمی از راه رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا را طی خواهد کرد.

استقلال طی سال گذشته مشکلات زیادی را از لحاظ مالی پشت سر گذاشت و در شرایطی کاملاً بحرانی به کارش ادامه می داد و از طرفی می بایست  در 3 جمعه لیگ، حذفی و مرحله گروهی مسابقات آسیایی به میدان می رفت.

با وجود تمامی این مشکلات آنه توانستند به قهرمانی لیگ برتر برسند و در لیگ قهرمانان آسیا هم با  غیرت و تعصب ایرانی خود در گروه مرگ که تیمهای قدری چون العین امارات و الهلال عربستان حضور داشتند با کسب 13 امتیاز و بعنوان سر گروه بر صدر جدول تکیه زده وبا اقتدار به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کرد.

نماینده پر افتخار کشورمان که در کارنامۀ خود 2 قهرمانی آسیا را دارد توانست در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی تیم الشباب امارات را در ورزشگاه خانگی اش با نتیجه 4 بر 2 درهم بکوبد تا در بازی برگشت در آزادی کار سختی را پیش رو نداشته باشد.

آنها در بازی برگشت با انجام یک بازی محتاطانه سعی در ادامه آن دیدار کردند و در نهایت با تساوی بدون گل از زمین خارج شدند تا بتوانند در مجموع 2 بازی رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 2 حریف اماراتی را به زانو در آوردند و با قدرت به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کنند.

امروز روز سرنوشت بازی برای استقلال کشورمان است آنجا در حالی به مصاف نماینده تایلندی می روند که کمتر کسی شناخت مکفی از این تیم دارد و همین ناشناسی و اختفای تاکتیکی شان می تواند یک برگ برنده برایشان باشد.

**هواداران برگ برنده استقلال

بدون شک استقلال برگ برنده ای در دست دارد که در صورت وصول آن مجالی برای عرض اندام به تایلندی ها نخواهد داد و آن برگ برنده چیزی نیست جز هواداران خونگرم و عاشق این تیم. هوادارانی که در سرما و گرما تیمشان را تنها نمی گذارند و حالا منتظرند تا امشب با حضورشان حماسه ای دیگر برای تیم محبوبشان و فوتبال کشور رقم بزنند.

**امشب رنگها معنایی ندارند

امشب قرمز و آبی و زرد و نارنجی همه با هم زیر پرچم پر افتخار کشورمان برای موفقیت و سربلندی نماینده کشورمان دعا می کنیم تا با اراده و حمایت بچه های غیور سرزمینمان بتوانیم بار دیگر بر فراز قله های افتخار لبخند بزنیم و موجی از شادی را روانه ی کشور آریایی مان ایران کنیم.

به امید افتخار آفریني/آق
برچسب ها: هواداران ، استقلال ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار