به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، بهکارگیری سیستمهای CEM در مدیریت شبکههای مخابراتی در کوتاه مدت، ارتقاء بهرهوری عملیاتی اپراتور و در طولانی مدت، مزیت تجاری و حفظ سهم بازار را برای اپراتور به دنبال خواهد داشت.
بنابراین گزارش؛ یکی از دغدغههای اصلی اپراتورها در سالهای آتی، راهاندازی ساز و کارهای مبتنی بر مدیریت تجربه کاربران (CEM) به منظور ارائه ارزشی متفاوت با رقبایشان به مشترکان خود هستند و بدیهی است که نمیتوان مؤلفههای نیازهای کاربران را بدون استفاده از ابزار این کار جمعآوری نمود. ارائه دهندگان خدمات مخابراتی برای استفاده از این اطلاعات نیازمند سرمایهگذاری و استفاده از سیستمهای (CEM) به منظور تجمیع و مدیریت دادهها و بهرهگیری از هوش تجاری خواهند بود./ف