بازیکن تیم داماش گیلان گفت: عابدینی قول داده است هر هفته دریافتی داشته باشد تا بتواند مشکلات مالی باشگاه را حل کند.

امین متوسل زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  مدیریت محترم باشگاه گفته است که قرار است هر هفته پول دریافت کند و با آن پول مشکلات مالی را حل کند.

 وی در ادامه اضافه کرد:  قرار داد سال گذشته هنوز تسویه نشده است و  امسال هم هیچ پولی نگرفته ایم  و نتایج بد داماش ارتباطی به نگرفتن پول ندارد.

 بازیکن داماش گیلان تصریح کرد: نتیجه نگرفتن داماش به دلیل بد شانسی هایی است که گریبان تیم ما را گرفته است  در حالی که خوب بازی می کنیم و نتیجه نمی گیریم.

 وی اذعان داشت:  بازیکنان زیادی از تیم جدا شدند و بازیکنان که به تیم پیوستند هنوز با هم هماهنگ نشدند و تیم نیاز به زمان دارد تا به شرایط ایده آل برسد اگرچه بعد از 5 هفته بازی این هماهنگی کمی به دست آمده است.

وی دلیل دیگر عدم نتیجه گرفتن داماش گیلان را نداشتن بازی دوستانه قبل از شروع لیگ می داند و معتقد است اگر بازی دوستانه به اندازه کافی داشتیم می توانستیم آماده تر و هماهنگ تر در مسابقات حاضر شویم بازیکن داماش در مورد بازی با گسترش بیان کرد: تیم گسترش بازیکنان جوان و با انگیزه ای دارد و مقابل تیمهای استقلال و سپاهان و تراکتور عملکرد خوبی داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی با گسترش شروع روزهای خوب داماش باشد و داماش بتواند به جایگاهی که حقش است دست یابد./آق
برچسب ها: متوسل زاه ، داماش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار